Výměna chladící kapaliny

 

Vynechám ty kraviny jako: Dáme moto na hlavní stojan... atd. Přejdeme rovnou k věci. Na pumpě budeme hledat ten nejnižší šroubek. Poznáme ho i podle toho, že je na něm měděná těsnící vložka. Umístění viz. obrázek . Tento šroubek je třeba vytočit a pozléze vypustit starou kapalinu. Šroubek dáme zpátky a je-li třeba vyměníme těsnící kroužek.  Novou chladící kapalinu můžeme nalít 2 způsoby. Nicméně sundavat z chladiče hadici a lít to tudy není zrovna dobré řešení. Je lepší sundat nádrž (protože už máme dostatečně dlouhou hadičku, nemusíme vypouštět benzín.) a povolíme jediný ventyl, který tam je. Zaručeně ho poznáte. (až se dostanu na garáž, tak přidám i obrázek) Tudy nalijeme novou chladídí kapalinu. Ventil utáhneme a vrátíme nádrž. Toť vše.

To jestli nám stroj dobře chladí vidíme na kondenzační nádržce pod sedlem, kam je odváděna pára z přehřáte chladící kapaliny. Případně je odváděna hadičkou k zadní kyvné vydlici, kde může vytékat.

 

 

 

webmaster Týfi

BB oheň.JPG[5].jpg

kawajawa.JPG

REKLAMA

www.smart-web.cz/vltavin

lišta dole.JPG