Co se týče zkušeností s touto motorkou, tak jí hodnotím, jako výbornou do začátku. Výkon 37Kw je pro tuhle motorku ze začátku dostačující, ale po první sezoně se bude zdát dost nízky a nějaký ten koník navíc by určitě bodnul. Jak ale říkám, do začátku dobrý.

Motorka dokáže odpustit lehké jezdecké chyby, ale je fakt, že podvozek by mohl být lepší. Při výjezdu ze zatáčky má tendenci se trochu vlnit, ale taky tenhle stroj není dělaný na závodění. Takže při rozumné jízdě není co řešit. Když se podíváme na tlumiče, tak ve předu jsou tlumiče poměrně měkké. Zadek je o něco lepší i díky možnému nastavení tvrdosti tlumiču.

Co se týče brzd, tak na předním kole je jeden kotouč a vzadu "ještě" buben. Podle toho taky brždění vypadá. Je třeba brzdit o trochu dříve, ale je to o zvyku. Je možné to trochu vylepšit pancéřovanou hadičkou.

Jízda na Kawasaki ER 5 je příjemným svezením do rychlosti okolo 120km/hod. Což je taková fajn cestovní rychlost. Pak už to nepříjemně fouká a jízda se stává více bojem o udržení než zážitkem. Rozhodně doporučuji koupit plexi štítek, který tuto skutečnost trochu vylepší. Mám možnost sehnat nové,  plexi Puig za nejlepší ceny na našem trhu. Více v sekci bazar.  Stací mi poslat mail. (viz. kontakt / mail)

Celkově je to fajn motorka co je přijatelně nákladná pro začínající jezdce. Rozhodně můžu doporučit.

 

 

 

 

 

 

webmaster Týfi

BB oheň.JPG[5].jpg

kawajawa.JPG

REKLAMA

www.smart-web.cz/vltavin

lišta dole.JPG