Průmyslová sekční vrata
INDY
VlastnostiPanel pro sekční vrata je vyroben ze dvou žárově zinkovaných ocelových plechů, které jsou navzájem spojeny izolačním jádrem z tuhépolyuretanové pěny. Používáme výhradně 40 mm silné panely, které zaručují optimální izolační vlastnosti u všech našichprůmyslových vrat. Speciálně tvarovaný nos panelu chrání prsty před skřípnutím mezi dvě sekce během pohybu křídla vrat.Povrch
Pro zvýšení tuhosti i pro zlepšení vzhledu panelu mohou být ocelové plechy panelu na vnitřní i vnější straně profilovány několikazpůsoby. Profilování povrchu námi používaných panelů je detailněji představeno níže.
Stucco Vzhled povrchu stucco lze přirovnat ke vzhledu pomerančové kůry. Stucco je tradičním designem panelů a poletech používání vašich vrat jistě oceníte, že stucco stále zůstává v módě.Plain (hladký)
Povrch bez speciálního profilování plechu. Obvyklý je (v kombinaci s drážkami) na vnitřní straně panelů Hoesch.
Plastisol
Efektní, extra silné lakování imitující vzhled kůže. Vysoká pružnost a velmi dobrá odolnost proti korozi.Lakování
Všechny panely jsou dostupné v jejich standardních barvách (obvykle RAL 9010 nebo RAL 9002),
ale samozřejmě jsme připraveni nalakovat vaše křídlo vrat z obou stran na téměř jakoukoliv barvu dle RAL.
Desing
Nejviditelnější a nejdůležitější částí sekčních vrat je křídlo, které kompletně vyplňuje otvor. Pro sestavení křídla se používajísegmenty (sekce). Nejběžnějšími jsou zateplené panely a hliníkové rámy s prosklením (nazývané Full-Vision sekce).Přirozeně, že oba typy sekcí lze navzájem v jednom vratovém křídle kombinovat. Křídlo vrat může obsahovat také vstupní dveřenebo okna. Základní možnosti sestavení vratového křídla zobrazují schematické obrázky.
Křídlo vrat bez prosklení
Křídlo vrat s oválnými okny
Křídlo vrat s hranatými okny Křídlo vrat se vstupními dveřmi a okny Křídlo vrat s 1 Full-Vision sekcí Křídlo vrat sestavené výhradně z Full-Vision sekcí Full-Vision sekce vyplněné izolovanými stucco segmenty Křídlo vrat z Full-Vision sekcí se vstupními dveřmi
Typy vedení vrat
Standardní vedení
Standard vedení je nejběžnějším systémem kolejnic pro vedení vratového křídla. Používá se, pokud je volný prostor nad hranou otvoru v rozmězí od 420 mm do 1000 mm. Torzní pružiny jsou umístěny nad svislou částí vedení. Vodorovná část vedení může být vyrobena také pod úhlem.
Vedení pro vysoký překlad
Pokud je volné místo nad otvorem větší než 1000 mm, je Vedení pro vysoký překlad lepším řešením než Standardní vedení (může však být použito i v případě nižšího překladu). Tento systém dokonale využívá volného místa nad otvorem, protože kolejnice pro vratové křídlo vedou nejprve nahoru a dovnitř do místnosti se ohýbají až těsně pod stropem. Získáte tak mnohem více využitelného prostoru než pokud by do stejného otvoru byly instalovány vrata se Standardním vedením. Kromě šířky a výšky je u těchto vrat důležitým rozměrem i tzv. HL, což je vzdálenost spodní hrany vodorovné části kolejnice od horní hrany otvoru. Pružiny jsou u Vedení pro vysoký překlad standardně instalovány nad svislou část vedení, ale mohou být také umístěny na jeklu nad vratovým otvorem. Vodorovná část vedení může být vyrobena také pod úhlem.
Vertikální vedení
Je-li volný prostor nad překladem roven nebo větší než výška otvoru + 400 mm, můžeme použít vrata bez vodorovné části vedení. Taková vrata mají pouze vertikální část vedení a odtud pochází i jejich název. Torzní pružiny jsou umístěny nad vedením, ale mohou být také přimontované na jeklu instalovány nad překlad.
Vedení pro nízký překlad
Vedení pro nízký překlad je speciální systém vratových kolejnic, který umožňuje instalaci vrat již od výšky překladu 200 mm. U takto nízkého překladu musí být torzní pružiny instalovány vzadu za vodorovným vedením. Pro instalaci pružin vpředu na překladu je potřeba minimálně 330 mm od hrany otvoru po strop. Za určitých okolností nemohou u tohoto systému vést lanka uvnitř vratového vedení (tak jako je tomu u ostatních typů), ale jsou vedeny venkem. U Vedení pro nízký překlad je charakteristickým znakem vodorovné vedení složené ze dvou kolejnic, což umožňuje lepší utěsnění vratového křídla (horní sekce).
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3YonX10tBvE&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3YonX10tBvE&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>